1. REZERWACJA
- Rezerwacji można dokonać w następujący sposób:
wypełniając formularz rezerwacji na stronie: www.prestige-apartments.pl , telefonicznie pod numerem telefonu: 515-970-000 lub
wysyłając maila na adres: biuro@prestige-apartments.pl . - Po przesłaniu wiadomości za pomocą formularza lub maila, Klient otrzymuje informację zwrotną dotyczącą realizacji wstępnej rezerwacji wraz z terminem wpłaty zadatku.
- Zadatek w wysokości 30% wartości rezerwacji powinien zostać wpłacony na numer rachunku bankowego Prestige Apartments podany w wiadomości zwrotnej, w ciągu 24 godzin od chwili złożenia rezerwacji. Brak opłaty rezerwacyjnej oznacza anulowanie rezerwacji. Opłata rezerwacyjna wpłacona po terminie wskazanym w wysłanym przez Prestige Apartments e-mailu jest możliwa po potwierdzeniu dostępności, w tym przypadku przywracana jest rezerwacja o ile Prestige Apartments dysponuje dostępnym apartamentem.
- Rezerwacja uzyskuje status rezerwacji potwierdzonej w momencie otrzymania wpłaty w kwocie zadatku na podany rachunek bankowy lub po przesłaniu potwierdzenia jej dokonania na adres mailowy: biuro@prestige-apartments.pl .
- Po potwierdzeniu rezerwacji Klient otrzyma e-mail informacyjny zawierający wszystkie niezbędne informacje dotyczące apartamentu (w tym jego adres) oraz kwotę pozostałą do zapłaty w dniu przyjazdu.
- Podpisanie Umowy przez Strony nastąpi w momencie zakwaterowania Klienta w apartamencie. Klient w momencie podpisywania Umowy zobowiązany jest do okazania ważnego dowodu tożsamości i uiszczenia reszty należności (różnica pomiędzy całkowitą kwotą rezerwacji a kwotą zadatku) w gotówce lub kartą kredytową. W przypadku rezygnacji z przedmiotu Umowy wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi (art. 394 KC).
- Klucze do apartamentu zostaną wydane dopiero po dokonaniu ww. formalności.
2. ZMIANY REZERWACJI, REZYGNACJA, APARTAMENT ZASTĘPCZY
- Wszelkie zmiany w rezerwacji dopuszczalne są wyłącznie za pośrednictwem pracowników Prestige Apartments . Klient informuje za pośrednictwem poczty elektronicznej Prestige Apartments o zakresie zmian, jakie chciałby wprowadzić. Firma Prestige Apartemnts zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian rezerwacji, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
- W przypadku odstąpienia od Umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w warunkach Umowy, Klientowi nie przysługuje zwrot wpłaconej opłaty rezerwacyjnej.
- Brak wpłaty opłaty rezerwacyjnej oznacza anulacje rezerwacji.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji nie przysługuje zwrot opłaty rezerwacyjnej.
- W przypadku skrócenia pobytu nie przysługuje zwrot za niewykorzystane doby.
- Firma Prestige Apartments zastrzega sobie możliwość, w przypadku awarii lub zdarzeń losowych w apartamencie, udostępnienia apartamentu zamiennego o parametrach podobnych do zarezerwowanego apartamentu. W przypadku braku zgody na zmianę apartamentu, umowa ulega zmianie a firma Prestige Apartments ma obowiązek zwrotu Klientowi pobranej opłaty rezerwacyjnej.
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować, Prestige Apartments zobowiązuje się do udostępnienia apartamentu zastępczego, podobnego do apartamentu pierwotnie zarezerwowanego, o ile takim będzie dysponował. W przypadku braku wolnego apartamentu Prestige Apartments ma prawo anulować rezerwację.
- Prestige Apartments ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od Umowy. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od Prestige Apartments nie będzie mogło być zagwarantowane. W takim przypadku kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi.
3. PRZYJAZDY GOŚCI
- Zakwaterowanie gości odbywa się w godzinach od 14:00 do 19:00.
- Przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych z personelem Prestige Apartments. Klient zobowiązany jest do poinformowania personelu najpóźniej dzień przed przyjazdem o planowanej godzinie odbioru kluczy pod nr telefonu podanym na stronie internetowej.
- Przekazanie kluczy do apartamentu może nastąpić od godz. 14.00 (jeżeli istnieje taka możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy, można je odebrać wcześniej).
- W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do natychmiastowego kontaktu z personelem Prestige Apartments.
- W przypadku chęci zakwaterowania w godzinach nienormowanych pobierana jest jednorazowa opłata: 20:00 – 22:00 (50,00 PLN), 22:00 – 2:00 (100,00 PLN). W przypadku braku kontaktu, na dzień przed przyjazdem, firmie Prestige Apartments przysługuje prawo do samodzielnego ustalenia godziny zakwaterowania Klienta.
- Przekazanie kluczy do apartamentu Klientowi nastąpi w biurze firmy Prestige Apartments lub na miejscu po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem Prestige Apartments
- Pracownik Prestige Apartments ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy klient:
– nie posiada ważnego dowodu tożsamości,
– znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, zachowuje się w sposób agresywny.
4. WYJAZDY GOŚCI
- Opuszczenie apartamentu powinno nastąpić do godziny 11.00. Klient zobowiązany jest do poinformowania pracownika Prestige Apartments przed wyjazdem o planowanej godzinie opuszczenia apartamentu i umówienia się na przekazanie lokalu. W przypadku zaniechania którejś z wyżej wymienionych czynności, Prestige Apartments ma prawo obciążyć Klienta kosztami najmu kolejnej doby. W przypadku wykwaterowania przed godziną 7:00 pobierana jest jednorazowa opłata 50,00 PLN.
- Wyjazd z apartamentu po godzinie 11:00 bez wcześniejszego ustalenia z pracownikiem Prestige Apartments, traktowany będzie jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę i liczony według obowiązującego cennika.
- Klient zobowiązany jest do pozostawienia obiektu w stanie niepogorszonym w stosunku do stanu pierwotnego w dniu zakwaterowania oraz pozostawienia naczyń i urządzeń kuchennych w czystości. Jeżeli dojdzie do zniszczeń gość obowiązany jest przywrócić stan poprzedni lub wypłacić odszkodowanie zgodnie z wyceną Prestige Apartments.
- W przypadku braku kontaktu na dzień przed wyjazdem, pracownikowi Prestige Apartments przysługuje prawo do samodzielnego ustalenia godziny wykwaterowania gościa niekolidującej z jego harmonogramem pracy, jednak nie później niż do godziny 11:00.
- Wcześniejszy, nieuzgodniony wyjazd Klienta bez przekazania apartamentu rezydentowi firmy, może spowodować roszczenia ze strony Prestige Apartments.
- Przedłużenie pobytu należy zgłosić rezydentowi najpóźniej do godziny 17:00 w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi, o ile Prestige Apartments będzie dysponować wolnymi apartamentami.
5. CENY, OPŁATY, SYSTEM PŁATNOŚCI
- Wszystkie ceny oferowane przez firmę Prestige Apartments są wyrażone w PLN lub € i zawierają aktualnie obowiązujący podatek VAT.
- Obliczenie wynagrodzenia za zarezerwowane usługi następuje zgodnie z obowiązującym w dacie dokonania rezerwacji Cennikiem.
- Płatności można dokonać w następujący sposób:
– gotówką
– przelewem elektronicznym (przelew / przelew bezpośredni)
– kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro)
- Możliwe jest także dokonanie płatności bankowym przelewem zagranicznym, przy czym wszystkie dodatkowe opłaty z tym związane pokrywa dokonujący płatności
- Opłata uiszczana przez Klienta nie zawiera: opłaty klimatycznej oraz opłaty za sprzątanie końcowe ( pościele, ręczniki, galanteria hotelowa).
- Opłaty za media (woda, gaz, prąd, ogrzewanie) są wliczone w koszt pobytu.
- Opłata nie obejmuje dodatkowego sprzątania, dodatkowej wymiany bielizny, łóżeczka dziecięcego, wanienki oraz kosztu pobytu zwierzęcia.
- Na życzenie Klienta firma Prestige Apartments może wystawić fakturę, za uprzednim zaznaczeniem takiego życzenia wraz z podaniem danych do faktury, w trakcie dokonania rezerwacji.
- Przy wykwaterowaniu, w przypadku stwierdzenia rażącego nieporządku w apartamencie, Klient zostanie obciążony dodatkową jednorazową opłatą w wysokości 150 PLN.
- W momencie zameldowania wymagane jest wpłacenie kaucji w wysokości 500 PLN na wypadek ewentualnych szkód. Kaucja jest zwracana przy wymeldowaniu, po sprawdzeniu stanu apartamentu.
- Za każde nieuzasadnione wezwanie w trakcie pobytu do apartamentu pracownika Prestige Apartments zostanie naliczona kwota 50,00 PLN
- W apartamencie obowiązuje Zakaz Palenia i za jego złamanie Gość zostaje obciążony kwotą 300 PLN.
- Klient otrzymuje jeden komplet kluczy do apartamentu. W przypadku zgubienia kluczy zostaje obciążony kwotą 200 PLN.
6. LICZBA OSÓB
- Liczba osób zakwaterowanych i mieszkających w apartamencie nie może przekraczać liczby podanej podczas rezerwacji. W razie naruszenia powyższego, Prestige Apartments ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostałego okresu rezerwacji oraz dochodzenia kary umownej za każdą dodatkową osobę w wysokości 200 PLN/noc.
- Jeśli liczba osób podana przy rezerwacji miałaby ulec zmianie, Klient jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie Prestige Apartments. W przypadku noclegu dodatkowej osoby w apartamencie lub zmiany którejś z osób zakwaterowanych wskazanej w Umowie na inną, Klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Prestige Apartments najpóźniej w dniu przyjazdu, przy czym Prestige Apartments nie ma obowiązku wyrażenia zgody na powyższe.
7. POBYT DZIECKA
- Za pobyt dziecka do lat 6 nie pobiera się żadnych opłat. W przypadku chęci otrzymania dodatkowej pościeli dla dziecka Prestige Apartments pobierze dodatkową opłatę w wysokości 30 PLN.
- Opłata za dzieci powyżej 6 roku życia wynosi dokładnie tyle samo, ile w przypadku osoby dorosłej.
- W ramach dodatkowych opcji istnieje możliwość wypożyczenia łóżeczka turystycznego bez pościeli (koszt 100 PLN).
8. POBYT ZWIERZĄT
- W ramach dodatkowych opcji, jedynie w apartamentach z dostępnym wariantem pobytu zwierzęcia, istnieje możliwość wyboru jednej z nich. W przypadku psa lub kota Prestige Apartments pobierze opłatę w wysokości 100 PLN jednorazowo.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez zwierzę.
9. OBOWIĄZKI KLIENTA
- Klient zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nie usuwania z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do apartamentu.
- Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania wynajętego obiektu w należytym stanie. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. Równowartość tych szkód i ich usunięcia pokrywa klient.
- Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w budynku, w którym znajduje się apartament, w apartamencie oraz w wyposażeniu apartamentu.
- Klient zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ obiektu. W godzinach od 22.00 do 06.00 zabronione są wszelkie zachowania zakłócające wypoczynek mieszkańców. W razie uzasadnionej skargi skierowanej do Prestige Apartments z powodu zachowania Klienta w apartamencie, osoba reprezentująca firmę ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji.
- W przypadku rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad określonych w niniejszym regulaminie, firma Prestige Apartments ma prawo do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcie klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu w asyście Policji.
- Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, dokładnego zamykania drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
- Klient może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
10. INFORMACJE DODATKOWE
- Firma Prestige Apartments nie ponosi odpowiedzialności prawno-cywilnej z tytułu roszczeń w przypadku zajścia nieszczęśliwych wypadków, obrażeń ciała lub śmierci Klienta lub osób trzecich na terenie apartamentu w okresie ich pobytu. Firma Prestige Apartments jest w pełni zwolniona z takiej odpowiedzialności.
- Firma Prestige Apartments nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w apartamencie.
- W trakcie pobytu liczba osób nocujących w obiekcie nie może przekraczać liczby osób wskazanej w opisie apartamentu. W razie naruszenia tego punktu Prestige Apartments ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego w sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Prestige Apartments a Klientem jest polskie prawo. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby firmy Prestige Apartments.
- Firma Prestige Apartments zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie udostępniona na stronie internetowej Prestige Apartments wraz z nową treścią Regulaminu.